[ac-alpha] builder failure / -ENOSPC

Paweł Sikora pluto w agmk.net
Pią, 4 Lis 2005, 10:07:18 CET

IOError: [Errno 28] No space left on device
(...)
during: [u'handling request d4bf323c-aab7-4a45-b757-11af0e3da5e4 (33220)
        for ac-alpha from pluto', u'building kernel.spec']

zainteresowanych kernelem 2.6 dla alfy uprasza się o przygotowanie
placu pod budowę. to co mogłem zrobić skrośnym kompilatorem, to już
zrobiłem, ale czas na przemiałkę na budowniczym :)

--
The only thing necessary for the triumph of evil
  is for good men to do nothing.