[ac-alpha] builder failure / -ENOSPC

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 4 Lis 2005, 10:45:53 CET

On Fri, Nov 04, 2005 at 10:07:18AM +0100, Paweł Sikora wrote:
> IOError: [Errno 28] No space left on device
> (...)
> during: [u'handling request d4bf323c-aab7-4a45-b757-11af0e3da5e4 (33220)
>         for ac-alpha from pluto', u'building kernel.spec']
>
> zainteresowanych kernelem 2.6 dla alfy uprasza się o przygotowanie
> placu pod budowę. to co mogłem zrobić skrośnym kompilatorem, to już
> zrobiłem, ale czas na przemiałkę na budowniczym :)

Znowu kilkaset MB /spools/ready poleciało.
Coś za szybko kończy się te 7GB. Po zbadaniu sprawy (znalazła się
zaginiona, od dawna nie używana partycja na LVM-ie :)) okazuje się, że
trochę jeszcze można dołożyć.
Jakieś doświadczenia, na ile wiarygodne jest narzędzie resize_reiserfs
(reiserfs 3.6)? Można sobie odpuścić backup partycji z builderem przed
użyciem?

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/