SPECS (DEVEL): hk_classes.spec - fixed default driver dir (hk_driv...

Jarosław Kamper jack w jack.eu.org
Nie, 6 Lis 2005, 16:18:25 CET

Dnia czwartek, 3 listopada 2005 22:05, Tomasz Wittner napisał:
[...]
> złym miejscu. Dlatego /usr/lib/hk_classes/libhk_classes.so.* jest złe.
> Z innej beczki - masz ochotę, to możesz przetestować, co powstanie po $
> builder -r twittner -bb hk_classes.spec
> i powiedzieć, czy wszystko działa. I mam prośbę o nie commitowanie do
> mojego brancha.

Ciekawe, czy nasz cvs pozwala na zakładanie acli o jakich piszesz na
poszczególne branche... Byłoby fajne, jednak mijałoby się z założeniami
cvs... ;)

--
Jarosław Kamper <jack w jack.eu.org>