ipw2200 i udev (było: FAQ o udev

Andrzej Zawadzki zawadaa w gmail.com
Wto, 8 Lis 2005, 21:04:41 CET

Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> To drugie, to raczej nie.
> Chyba, ze bedzie tez dzialac z kernelem 2.4 (albo uniemozliwi sie jego
> instalowanie na systemie uzywajacym kernela 2.4 - nie mylic z systemami z
> zainstalowanym kernel24.*.rpm).
?? A to realne? - Jak ktoś zechce to sobie zawsze coś może popsuć.
udev musi mieć kernel 2.6, a to się da z poziomu distro przez Req załatwić.
A jeśli ktoś ma "niePLDowy" kernel to musi uważać ale to jak dla mnie
logiczne.

Dodam, że bez Provides: hotplug to się nie da przy sterowniku kernelowym,
którem potrzeba hotpluga, ładnie zainstalować udev'a - a szkoda...

--
Andrzej Zawadzki