ipw2200 i udev (było: FAQ o udev

Wto, 8 Lis 2005, 21:45:16 CET

Andrzej Zawadzki wrote:

> ?? A to realne? - Jak ktoś zechce to sobie zawsze coś może popsuć.
> udev musi mieć kernel 2.6, a to się da z poziomu distro przez Req załatwić.
> A jeśli ktoś ma "niePLDowy" kernel to musi uważać ale to jak dla mnie
> logiczne.

Zainstalowanych mozna miec piecdziesiat kerneli. Chodzi o to, ktory dziala.
Plik kernela moze byc nawet niedostepny z poziomu filesystemu (BOOTP ?)

> Dodam, że bez Provides: hotplug to się nie da przy sterowniku kernelowym,
> którem potrzeba hotpluga, ładnie zainstalować udev'a - a szkoda...

Ja bym sugerowal inne provides. I dac je w obu: udev i hotplug.

A chodzi mi o unikniecie sytuacji, gdy hotplug jest _wyinstalowywany_ bez
decyzji administratora, np. podczas upgrejdu. Przynajmniej dopoki nie ma
czegos, co go w 100% zastapi (takze przy kernelu 2.4 i wczesnych 2.6).

Wsparcie dla kernela 2.4 jest potrzebne m.in. dla umozliwienia przejscia z
Ra (ra2ac), czyli do chwili wydania Ac. Ra na wspolczesnych kernelach 2.6
moze miec problemy.

BTW1: hotplug na kernelu 2.4 podczas upgrejdu rhythmboksa wyinstalowal mi sie
z powodu takiego lancuszka zaleznosci:

rhythmbox: Requires: hal
hal:       Requires: udev
udev:      Obsoletes: hotplug

Ja sie na tych programach nie znam, wiec wywalilem ostatnia. Jesli ktos
kompetentny uwaza, ze nalezy wawalic inna z nich (lub rozwiazac problem
inaczej - jak?), to sie poprawie...

BTW2: przywracam dyskusje na lono listy - tam, gdzie sie watek zaczal.

  phone (48)(58) 347 14 61