udev i /etc/modules

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Sob, 12 Lis 2005, 13:37:44 CET

--- Jakub Piotr Cłapa <loc w toya.net.pl> wrote:

> Czy możemy przenieść ładowanie modułów z /etc/modules przed start udeva?
> (albo przed jego hotplug?)
>
> Po upgrejdzie zamieniła mi sie kolejność kart dzwiękowych i wszystkie
> programy diabli wzięli. Mam karte HDA na PCI, której moduły ładuje
> ręcznie i pseudo-kartę na USB w tunerze telewizyjnym, którą przed
> obróbką /etc/modules ładuje mi udev.

nie bardzo rozumiem Twój problem. Jeśli masz problem z kolejnością kart
to alias snd-card-numer_karty + alsa-utils-init załatwi z pewnością
sprawę. A jeśli nie chcesz aby ładowały się jakieś moduły to dopisz
do /etc/modprobe.conf (wymagane module-init-tools z ready):
blacklist nazwa_modułu

--
Fryderyk Dziarmagowski