SPECS: suspend2-userui.spec - Porpozycja SPECA

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 16 Lis 2005, 13:48:26 CET

On Wed, Nov 16, 2005 at 01:33:34PM +0100, Bartosz Świątek wrote:
> F#$%, poszedł nie ten co trzeba. Przepraszam. Jeszcze raz. Nie ma commit
> logów. Wywaliłem *-devel. Zostawiłem *-static bo są potrzebne do kompilacji.
> Błąd znany z Fedory (opisany na suspend2.net).

Srednio interesuja nas bledy fedory, nie wiem jak za blad mozna uznac
statyczne budowanie binarek (to chyba bardziej lenistwo tworcow). W PLD
jesli cos nie ma powodu bys statyczne linkujemy to dynamicznie. Tutaj
naprawde nie widze powodu statycznych binarek. Takie rzeczy da sie
zmienic na poziomie Makefile.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org