SPECS: suspend2-userui.spec - Porpozycja SPECA

Bartosz Świątek swiatek w informatik.hu-berlin.de
Śro, 16 Lis 2005, 18:39:44 CET

Dnia środa, 16 listopada 2005 13:48, havner napisał(a):

> Srednio interesuja nas bledy fedory, nie wiem jak za blad mozna uznac
> statyczne budowanie binarek (to chyba bardziej lenistwo tworcow). W PLD
> jesli cos nie ma powodu bys statyczne linkujemy to dynamicznie. Tutaj
> naprawde nie widze powodu statycznych binarek. Takie rzeczy da sie
> zmienic na poziomie Makefile.

Hmm. Pojawił się problem. Mianowicie linkując dynamicznie ładnie się buduje,
ale niestety nie działa. Przy suspend-to-disk powinien uruchamiać ładne (w
moim przypadku textowe) ui i pokazywać postęp suspenda. Robi to jeśli
slinkuje się statycznie. Dynamicznie natomiast tego nie robi. Ma ktoś jakiś
pomysł dlaczego i jak to można naprawić z poziomu Makefile ? Patch który
dodałem wyżej zmieniał po prostu LDFLAGS ze -static na -shared, ale widocznie
nie jest to dobre rozwiązanie. A być może program działa tylko poprawnie przy
statycznym zlinkowaniu ? W pewnym sensie jest to logiczne bo robiąc suspend
komputer nie ma już dostępu do bibliotek.