SPECS: kcdspeed.spec

havner havner w smtp.kamp.pl
Śro, 16 Lis 2005, 14:10:56 CET

On Tue, Nov 15, 2005 at 07:23:23PM +0100, Maciej Witaszek wrote:
> Cześć,
> przygotowałem SPEC-a apletu KDE, który umożliwia zmianę prędkości CDROM-u.
> Może się komuś przyda. Program wymaga, by użytkownik miał prawo odczytu
> urządzenia napędu.
>
> Pozdrawiam,
>
> %files -f %{name}.lang
> %defattr(644,root,root,755)
> #%attr(755,root,root) %{_bindir}/*
> #%{_pixmapsdir}/*
> #%{_desktopdir}/*
> #%{_iconsdir}/*/*/apps/%{name}.png
> #%{_datadir}/mimelnk/application/*
> %{_datadir}/apps/kicker/applets/%{name}.desktop
> [...]

To tak ma byc? (mam na mysli cala sekcje %files) Jesli jedyne co tam
jest to lib to komentarze mozna wyrzucic. I jesli rzeczywiscie tak jest
to prawdopodobie bedzie od w %{_libdir}/kde3 wiec powyzszy wpis jest
niepoprawny gdyz spakietuje takze katalog kde3 ktory ma juz swojego
wlasciciela.

--
Regards    Havner                      {jid,mail}:havner(at)pld-linux.org
PLD developer                                    http://www.pld-linux.org