SPECS: kcdspeed.spec

Maciej Witaszek maciek2w w gmail.com
Śro, 16 Lis 2005, 16:00:24 CET

havner wrote:

> To tak ma byc? (mam na mysli cala sekcje %files) Jesli jedyne co tam
> jest to lib to komentarze mozna wyrzucic. I jesli rzeczywiscie tak jest
> to prawdopodobie bedzie od w %{_libdir}/kde3 wiec powyzszy wpis jest
> niepoprawny gdyz spakietuje takze katalog kde3 ktory ma juz swojego
> wlasciciela.

Rzeczywiście, komentarze można usunąć - pośpieszyłem się przy wysyłaniu na
grupę. Biblioteka umieszczana jest bezpośrednio w %{_libdir} a nie w
podkatalogu %{_libdir}/kde3, więc nie ma problemu. Nie wiem czy tak jest
poprawnie. Może powinna być umieszczona w podkatalogu kde3, jako że
biblioteka używana jest tylko przez KDE? Ale np. kmplayer część swoich
bibliotek wrzuca bezpośrednio do %{_libdir}, a część do jego podkatalogu
kde3. Więc jak to powinno być?

Podsyłam poprawionego speca - dodałem prawa wykonywalności do biblioteki.

Pozdrawiam,
--
Maciej Witaszek <maciek2w w gmail_nospam.com>