SPECS: suspend2-userui.spec - Porpozycja SPECA

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Śro, 16 Lis 2005, 19:09:25 CET

Dnia 16-11-2005, śro o godzinie 18:39 +0100, Bartosz Świątek napisał(a):
> Hmm. Pojawił się problem. Mianowicie linkując dynamicznie ładnie się buduje,
> ale niestety nie działa. Przy suspend-to-disk powinien uruchamiać ładne (w
> moim przypadku textowe) ui i pokazywać postęp suspenda. Robi to jeśli
> slinkuje się statycznie. Dynamicznie natomiast tego nie robi. Ma ktoś jakiś
> pomysł dlaczego i jak to można naprawić z poziomu Makefile ?

Bobaw się strace i gdb (i logami i trybem symulacji, jeśli takowe
program posiada).

> Patch który
> dodałem wyżej zmieniał po prostu LDFLAGS ze -static na -shared, ale widocznie
> nie jest to dobre rozwiązanie. A być może program działa tylko poprawnie przy
> statycznym zlinkowaniu ? W pewnym sensie jest to logiczne bo robiąc suspend
> komputer nie ma już dostępu do bibliotek.

Ale biblioteki ma już w pamięci, jeśli binarka działa?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux