SPECS: winetools.spec

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 21 Lis 2005, 16:20:10 CET

Dnia poniedziałek 21 listopada 2005 00:01, Paweł Gołaszewski napisał:

> Zobacz to co jest teraz - paths był zaktualizowany już.
>
> Nie wiem wogóle czemu wintools przy instalacji zamraża mi maszynę na
> amen... Tylko ja tam mam?

Już takie zachowania (wine w ogóle, zamraża kompletnie) ze dwa razy zgłaszałem
i potwierdzałem, zero reakcji, widocznie u nikogo z deweloperów jakoś nie
występuje...
Tak żeby uzupełnić statystyki - Xy masz na sterowniku nvidia?

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}