SPECS: winetools.spec

Paweł Sokół pawel w inteks.com.pl
Pon, 21 Lis 2005, 19:03:49 CET

Dnia poniedziałek, 21 listopada 2005 16:20, Enleth napisał:
> Już takie zachowania (wine w ogóle, zamraża kompletnie)
mi też zamrażał od czasu jak zainstalowałem kernel-grsecurity-2.6.11...
Parę dni temu pokazał się kernel 2.6.14 i na nim wine już nie zamraża :)
Ale za to mam inny problem: jeden stary program napisany jeszcze dla
win.3.x - który ładnie chodził pod wine jeszcze do stycznia tego roku
(wersja wine-200412...) a teraz (wine 0.9 - najświeższe z ac-ready)
owszem startuje, pokazuje ekran powitalny, pozwala wybrać 'new game'
albo 'load game' i... nie zwija okienka, a okienku wyboru pliku otwiera
'pod spodem' :( przez co jest niedostępne i nie można w nim nic wybrać
ani wpisać. Zdaje się (nie pamiętam dokładnie, bo to było daaawno...),
że na tę przypadłość pomagała jakaś opcja w .winerc albo w
[drive_c]/config ... czy komuś się kojarzy?
> zgłaszałem i potwierdzałem, zero reakcji, widocznie u nikogo z
> deweloperów jakoś nie występuje...
> Tak żeby uzupełnić statystyki - Xy masz na sterowniku nvidia?
Ja nie - X11 na ATI Mobile (Compaq Armada M700).
Pozdr.
Paweł
--
"Myślę, że istnieje światowe zapotrzebowanie na mniej więcej pięć
komputerów" - Thomas J. Watson, prezes IBM - około roku 1950