SPECS: winetools.spec

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pon, 21 Lis 2005, 20:46:36 CET

On Mon, 21 Nov 2005, Enleth wrote:
> Już takie zachowania (wine w ogóle, zamraża kompletnie) ze dwa razy
> zgłaszałem i potwierdzałem, zero reakcji, widocznie u nikogo z
> deweloperów jakoś nie występuje...

Może nikt nie ma "ssania", żeby to poprawić :)
Ja nie chciałem się przełączać między windowsem a linuksem. Lenistwo ;)
Niestety, MathCada nie ma pod linuksem, a potrzebuję konkretnie mathcada,
zapisu w jego formacie, nie odpowiednika.

> Tak żeby uzupełnić statystyki - Xy masz na sterowniku nvidia?

Nie.
00:02.0 VGA compatible controller: Intel Corporation 82852/855GM Integrated Graphics Device (rev 02)

i810