SPECS: speedtouch-firmware.spec - speedtouch package is not needed...

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Śro, 30 Lis 2005, 13:45:07 CET

On Tue, 29 Nov 2005, qboosh wrote:

> Author: qboosh                       Date: Tue Nov 29 21:42:10 2005 GMT
> Module: SPECS                         Tag: HEAD
> ---- Log message:
> - speedtouch package is not needed to load /lib/firmware files

Mam pewne niejasnosci dot tego pakietu:
1. Firmware jest w /lib/firmware ladowane przez udev, co daje kolejne
firmware (speedmgmt.tar.gz) ladowane przez modemrun?

2. z speedmgmt.tar.gz wynika ze wersja tego firmware to 1.3.4 i pliki
datowane są na 2001 rok, SpeedTouch330_firmware_3012.zip to wersja 3.012
z roku 2004, czy nie mamy aby przerostu formy nad trescia ?? Jesli tak
to czy modemrun potrafi zaladowac firmware z SpeedTouch330_firmware_3012.zip?

3. Moze mozna by zrobic cos na kształt w32codec z installerem zeby pakiet
mogl znalezc sie na ftp ??

4. speedtouch package jest needed do zaladowania mgmt.o wiec moze
podzielic to na podpakiety ??

Prosze nie pisać SOD#1 bo to zrobie jak ktos odpowie mi na pytania :)

Pozdrawiam.

--
tomek