SPECS: speedtouch-firmware.spec - speedtouch package is not needed...

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Śro, 30 Lis 2005, 17:55:08 CET

On Wed, Nov 30, 2005 at 02:37:53PM +0100, Charles wrote:

> Ależ potrafi, na pewno ZZZL i podejrzewam, że KQD6 również (nie mam jak
> sprawdzić). Z tego powodu zrobiłem cp ZZZL_3.012 mgmt.o dla "zgodności" z
> rc-scripts.

modem_run[20016]: Unable to locate firmware in /usr/share/speedtouch/mgmt.o

Ale już widzę w źródłach, że poszukiwanie kodu jest zależne od revision.

> Piszesz, że masz rev. 2. Próbowałeś załadować KQD6_3.012 przez modem_run?

Nie i już nie chce mi się wyłączać.

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/