SPECS: speedtouch-firmware.spec - speedtouch package is not needed...

Charles kkrenski w gmail.com
Śro, 30 Lis 2005, 14:37:53 CET

Dnia środa 30 listopada 2005 14:02, Jakub Bogusz napisał:

> Nie potrafi. A że mam revision 2, a nie 4, to po uaktualnieniu pakietu
> przed moimi poprawkami w ogóle przestał mi modem działać.

Ależ potrafi, na pewno ZZZL i podejrzewam, że KQD6 również (nie mam jak
sprawdzić). Z tego powodu zrobiłem cp ZZZL_3.012 mgmt.o dla "zgodności" z
rc-scripts.
Piszesz, że masz rev. 2. Próbowałeś załadować KQD6_3.012 przez modem_run?
IMO Powinno działać.

--
Pozdrawiam,
Karol Krenski