SPECS: planner.spec - R: gda-postgres (thx. Michał Sułkowski)

Kamil Kosiński paladine w pld-dc.org
Czw, 13 Paź 2005, 09:54:34 CEST

On Wed, 12 Oct 2005 20:05:06 +0200
Michał Sutkowski <michal w sutkowski.pl> wrote:

> hmmm.... to może tak? (patch w załączeniu)

He he. Nawet na pewno, ale bardziej chodziło mi o to, żeby osoba,
która to commitnęła poprawiła to, bo to ona bierze na siebie
odpowiedzialność za poprawność tego co podesłałeś. Tak czy siak,
dzięki :-)

--
Kamil (paladine) Kosiński
jid: paladine w chrome.pl   mail: paladine w pld-linux.org