SPECS: planner.spec - R: gda-postgres (thx. Michał Sułkowski )

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pią, 14 Paź 2005, 00:11:12 CEST

On Thursday 13 of October 2005 09:54, Kamil Kosiński wrote:

> He he. Nawet na pewno, ale bardziej chodziło mi o to, żeby osoba,
> która to commitnęła poprawiła to, bo to ona bierze na siebie
> odpowiedzialność za poprawność tego co podesłałeś. [...]
Jutro to poprawię.

pozdrawiam
--
Łukasz Głębicki  mail/rot13:yhxnfmty w cbfg.cy  PLD/Linux Team
gg:246267    Linux Registered User #318551   blekot:{irc,skype}

Student of Warsaw University of Technology, Faculty of Mechatronics