SPECS: quake3-gpl.spec - many fixes, probably some bug introduced ...

Jacek Konieczny jajcus w jajcus.net
Pią, 14 Paź 2005, 08:41:36 CEST

On Fri, Oct 14, 2005 at 05:26:43AM +0200, Andrzej Krzysztofowicz wrote:

> [...]
>
> Hm, a z jakimi uprawnieniami ma dzialac serwer? roota ?

Ale wystarczyłby chyba jeden uid/gid na wszelkie serwery gier?
Inaczej zabraknie w PLD uidów i nazw dla zwykłych użytkowników.

BDW. poważnie martwi mnie ilość specjalnych użytkowników w PLD, bo
coraz łatwiej o konflikty z potencjalnymi loginami. Szkoda, że nazwy
użytkowników i grup systemowych zajmują tę samą przestrzeń nazw co
nazwy "zwykłych" użytkowników. Niestety już raczej za późno, żeby coś
z tym zrobić.

Pozdrowienia,
        Jacek