SPECS: quake3-gpl.spec - many fixes, probably some bug introduced ...

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Pią, 14 Paź 2005, 08:53:08 CEST

On Fri, 14 Oct 2005, Jacek Konieczny wrote:
> Ale wystarczyłby chyba jeden uid/gid na wszelkie serwery gier? Inaczej
> zabraknie w PLD uidów i nazw dla zwykłych użytkowników.

Starczyłoby.

> BDW. poważnie martwi mnie ilość specjalnych użytkowników w PLD, bo coraz
> łatwiej o konflikty z potencjalnymi loginami. Szkoda, że nazwy
> użytkowników i grup systemowych zajmują tę samą przestrzeń nazw co nazwy
> "zwykłych" użytkowników. Niestety już raczej za późno, żeby coś z tym
> zrobić.

Sądzę, że naprawdę dałoby radę "koncentrować" userów. Choćby - pop-y
mogłyby śmiało mieć jeden UID/GID.... i tak możnaby pewnie mnożyć.

Tyle, że to duża robota...