gqview-2.1.1-1

Bartosz Taudul wolf.pld w gmail.com
Pią, 14 Paź 2005, 16:58:40 CEST

On Fri, Oct 14, 2005 at 04:32:26PM +0200, Paweł Sakowski wrote:
> Jeśli informacja jest wkurzająca, to nie jest ważna, więc jej
> wyświetlanie nie jest w ogóle potrzebne.
Pomijając bzdurność założenia, informacja ta nie jest wkurzająca. Co
najwyżej może ciebie wkurzać, ale to mało kogo interesuje. Ja ją
ignoruję, a nowi użytkownicy pewnie uznają za pożyteczną. I co teraz?

> Kiedy się pojawia jakiś błąd w działaniu, to jest to informacja ważna, a
> więc powinna zostać użytkownikowi udostępniona, nawet jeśli akurat nie
> odpalił z terminala.
No widzisz, więc twój postulat o wyświetlaniu w/w komunikatu w okienku
jest zupełnie bez sensu.

> Informacja że to beta ma sens w description i/lub dokumentacji, nie przy
> każdym starcie.
Skoro program wyświetla, to widać autor uznał, że ma sens wyświetlanie.

> Skoro nie jest ważna, to po co ma gdziekolwiek lecieć?
"Nie jest zbyt ważna" to co innego niż "nie jest ważna".

wolf
--
  Bartek   .  - Lawa wulkaniczna z zewnątrz nie stwarza wrażenia grozy,
  Taudul   :    jest niegroźna.