gqview-2.1.1-1

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pią, 14 Paź 2005, 17:07:46 CEST

On Fri, 2005-10-14 at 16:58 +0200, Bartosz Taudul wrote:
> Pomijając bzdurność założenia, informacja ta nie jest wkurzająca.

Sprawdź dokładniej kontekst tej wypowiedzi. To że "wkurza usera" nie ja
napisałem.

> No widzisz, więc twój postulat o wyświetlaniu w/w komunikatu w okienku
> jest zupełnie bez sensu.

Możesz podkręcić jasność wypowiedzi?

> Skoro program wyświetla, to widać autor uznał, że ma sens wyświetlanie.

Autor może się mylić. "When a program has nothing surprising to say, it
should say nothing." -- napisał to człowiek (esr) mądrzejszy ode mnie,
Ciebie i autora gqview.

> "Nie jest zbyt ważna" to co innego niż "nie jest ważna".

Właśnie tego podejścia nie rozumiem. Albo informację należy
użytkownikowi wyświetlić żeby się z nią zapoznał (i wtedy się ją
wyświetla) albo nie należy jej mu wyświetlić (i wtedy się jej nie
wyświetla). Decyzja binarna. A niektórzy starają się informację "trochę
wyświetlić".

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution