gqview-2.1.1-1

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Pią, 14 Paź 2005, 17:53:36 CEST

Paweł Sakowski napisał(a):
> Właśnie tego podejścia nie rozumiem. Albo informację należy
> użytkownikowi wyświetlić żeby się z nią zapoznał (i wtedy się ją
> wyświetla) albo nie należy jej mu wyświetlić (i wtedy się jej nie
> wyświetla). Decyzja binarna. A niektórzy starają się informację "trochę
> wyświetlić".
Dlatego, ze wychodzisz z zalozenia, ze wszyscy uzytkownicy chca widziec
lub nie widziec wszystkich komunikatow. Niektorych jednak one obchodza,
a innych nie.
Teraz w wiekszosci przypadkow aplikacje okienkowe sa uruchamiane albo z
menu, albo z aktywatorow i uzytkownicy komunikatow wyrzucanych na
konsole nie widza. Nie wiem wiec w czym jest problem, bo nie sadze zebys
sie martwil zuzyciem zasobow systemowych przy pisaniu do niewidocznej
konsoli.

Pozdrawiam
Beorn