gqview-2.1.1-1

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Pią, 14 Paź 2005, 18:41:23 CEST

On Fri, 2005-10-14 at 17:53 +0200, Daniel Mróz wrote:
[tekst ujednolicony ;) ]
> Dlatego, ze wychodzisz z zalozenia, ze wszyscy uzytkownicy chca widziec
> lub nie widziec wszystkich komunikatow. Niektore komunikaty jednak userow
> obchodza a inne nie.

Rozwiązaniem problemu "niektóre komunikaty mnie obchodzą" jest
konfiguracja typu "Don't ask again", "Prompt when sending HTML messages
to contacts that don't want them", etc. Pisanie po konsoli oznacza, że
część komunikatów jest wyświetlanych, a część jest "trochę
wyświetlanych", niezależnie od preferencji danego użytkownika w tej
kwestii (czy, a przede wszystkim które, komunikaty chce widzieć).

> nie sadze zebys
> sie martwil zuzyciem zasobow systemowych przy pisaniu do niewidocznej
> konsoli.

Nie, w tym wątku zużyłem już więcej zasobów, niż przez resztę mojego
życia zużyją komunikaty >/dev/drzewo.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution