gqview-2.1.1-1

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Pią, 14 Paź 2005, 22:27:13 CEST

Dnia 14-10-2005, pią o godzinie 18:41 +0200, Paweł Sakowski napisał(a):
> On Fri, 2005-10-14 at 17:53 +0200, Daniel Mróz wrote:
> [tekst ujednolicony ;) ]
> Rozwiązaniem problemu "niektóre komunikaty mnie obchodzą" jest
> konfiguracja typu "Don't ask again", "Prompt when sending HTML messages
> to contacts that don't want them", etc. Pisanie po konsoli oznacza, że
> część komunikatów jest wyświetlanych, a część jest "trochę
> wyświetlanych", niezależnie od preferencji danego użytkownika w tej
> kwestii (czy, a przede wszystkim które, komunikaty chce widzieć).

A co jeśli wyłączę komunikat, a za tydzień się przez to zepsuje coś?
Może podawanie, przez ile milisekund go nie chcę widzieć? Może
sprawdzanie, jaki version-release się ostatnio pytał?

Kiedy program okienkowy mi nie działa pod iksami (tak z Gnome czy z
KDE), to uruchamiam go pod konsolą, bo tam właśnie błędy wszystkie
polecą najprędzej - tak błędy programu, jak błędy zlinkowanych z nim
bibliotek, bo chyba nie oczekujesz, że taki glibc czy dbus będzie
wyświetlał okienko pod Gtk2?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux