Propozycja: eliminacja initlog/minilogd z rc-scripts

Nie, 16 Paź 2005, 21:45:02 CEST

On Friday 14 of October 2005 20:04, Jan Rekorajski wrote:
> IMO zabawa w logowanie wszystkiego co sie tylko da to przerost formy nad
> trescia.
[...]
> Wniosek formalny:
>
> svn rm -f rc-scripts/trunk/src/{initlog,minilog}*

Dla mnie ok pod jednym warunkiem - logowane będzie stdout && stderr z
programów (zwłaszcza tych poprawnie startujących). Można pewnie to zrobić via
zwykłe /usr/bin/logger.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/