Propozycja: eliminacja initlog/minilogd z rc-scripts

Pon, 17 Paź 2005, 00:28:37 CEST

On Sun, 16 Oct 2005, Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> [...]
>
> Dla mnie ok pod jednym warunkiem - logowane będzie stdout && stderr z
> programów (zwłaszcza tych poprawnie startujących). Można pewnie to zrobić via
> zwykłe /usr/bin/logger.

Problem polega na tym ze logger nie zadziala (posle dane do /dev/null)
jesli nie bedzie uruchomiony syslog. Dlatego wlasnie chcialem to
poprostu wywalic bo w przypadku rc-scripts chyba wiekszosc informacji
polecialaby do nulla i jest IMO zbedna a cala reszta programow i tak
w 99% sama sobie sysloguje.

No chyba ze ci to nie przeszkadza? Wtedy wystaczy poprostu usunac
uruchamianie minilogd w initlog i po sprawie, co sie da to sie zaloguje,
a reszta pojdzie w powietrze.

Janek