Propozycja: eliminacja initlog/minilogd z rc-scripts

Pon, 17 Paź 2005, 08:08:42 CEST

On Monday 17 of October 2005 00:28, Jan Rekorajski wrote:

> Problem polega na tym ze logger nie zadziala (posle dane do /dev/null)
> jesli nie bedzie uruchomiony syslog. Dlatego wlasnie chcialem to
> poprostu wywalic bo w przypadku rc-scripts chyba wiekszosc informacji
> polecialaby do nulla i jest IMO zbedna a cala reszta programow i tak
> w 99% sama sobie sysloguje.
>
> No chyba ze ci to nie przeszkadza? Wtedy wystaczy poprostu usunac
> uruchamianie minilogd w initlog i po sprawie, co sie da to sie zaloguje,
> a reszta pojdzie w powietrze.
Lepszy rydz niż nic stąd propozycja z loggerem. Z kolei syslog mógłby wstawać
odrobinę wcześniej niż obecnie.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/