Instalacja PLD i RescueCD

Jarek Andrzejewski pld w ptja.pl
Czw, 20 Paź 2005, 18:21:39 CEST

Marek Ciesielski napisał(a):
> Ostatnio mam na "gorącej linii" kolegę, który teraz uparł się instalować PLD.
> Robi to zgodnie z naszą dokumentacją, która jak się wydaje jest do
> poprawienia - oczywiście poprawię ją jak tylko będę wiedział co tam
> napisać :) ale do rzeczy...
>
> Usiłuje instalować przez RescueCD (wersja z 08.2005)
> - nie chce się załadować płytka przy 32MB ram (po wczytaniu kernela i
> podczas wczytywania "rescuecd.cośtam") ;)

rescue.cpi

> - Nie działa routing - pingi dochodzą do bramy (przy poprzednim RCD przy
> tych samych ustawieniach i modułach wszystko działa) - pomaga ręczne
> "route"

route add -net 0.0.0.0/32 gw 10.0.1.2 eth0

bez tego pinguję tylko w lokalnej sieci

> I teraz rzeczy na których instalacja się skończyła :)
> - poldek wywala się na bazach (albo rpm) - wypisuje komunikaty o złej
> wersji db

> - poldek nie rozpoznaje polecenia --initdb

ooops, to faktycznie mój tzw. błąd gruby (wg pani dr od miernictwa:
występujący przed jedzeniem, albo krótko po :-)

"rpm ... --initdb" zadziałał prawidłowo

> Prosze wiec o sugestie co poprawić w dokumentacji (kolega zapowiedział
> się, że potestuje), no i ewentualne poprawki w RescueCD. Bo w tej chwili
> nie ma fizycznej możliwości zainstalowania PLD :)

w tej chwili utknąłem na instalacji kernela (po chroocie, strona 37 w
PDFie):

12052 packages read
error: db4 error(22) from dbenv->open: Invalid argument
error: cannot open Packages index using db3 - Invalid argument (22)
error: //var/lib/rpm: open rpm database failed