Instalacja PLD i RescueCD

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Czw, 20 Paź 2005, 22:56:36 CEST

On Thu, 20 Oct 2005 12:05:39 +0200 (CEST), you wrote:

>Ostatnio mam na "gorącej linii" kolegę, który teraz uparł się instalować PLD.
>Robi to zgodnie z naszą dokumentacją, która jak się wydaje jest do

Dokumentacja jest bardzo nieaktualna, połowa tego do wywalenia bo nie
potrzene
I koniecznie to --nodpes trzeba wywalić

>poprawienia - oczywiście poprawię ją jak tylko będę wiedział co tam
>napisać :) ale do rzeczy...
>
>Usiłuje instalować przez RescueCD (wersja z 08.2005)

to wersja "beta"

>- nie chce się załadować płytka przy 32MB ram (po wczytaniu kernela i
>podczas wczytywania "rescuecd.cośtam") ;)
Wystarczy przeczytać to co się pokazuje na screenie zaraz po
zabotowaniu:
 fa/fm            - auto/manual boot & copy all files to RAM req.128M
 la/lm            - auto/manual select boot device req.16M

domyślnie odpala się fa - które potrzebuje podajze 98M by wstać

>- Nie działa routing - pingi dochodzą do bramy (przy poprzednim RCD przy
>tych samych ustawieniach i modułach wszystko działa) - pomaga ręczne
>"route"

to jest jakis babol, nikt tego wczesniej nie zgłaszał, ip r a default
nie idzie zrobić ;/
route add deault bangla

>I teraz rzeczy na których instalacja się skończyła :)
>- poldek wywala się na bazach (albo rpm) - wypisuje komunikaty o złej
>wersji db

przebudować trzeba baze rpm w chroot

>- poldek nie rozpoznaje polecenia --initdb
>
>Prosze wiec o sugestie co poprawić w dokumentacji (kolega zapowiedział
>się, że potestuje), no i ewentualne poprawki w RescueCD. Bo w tej chwili
>nie ma fizycznej możliwości zainstalowania PLD :)

nowe rescue będzie jak tylko do kernela z LINUX_2_6  będzie iptables

Pozdrawiam,
--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]