Instalacja PLD i RescueCD

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pią, 21 Paź 2005, 12:37:15 CEST

Marek Ciesielski (ciesiel w pld-linux.org) wrote:

> Wszystko można poprawić w naszym SVN albo napisać na liste pld-doc
> (ewentualnie bezpośrednio do mnie).
> I jakby mozna było to konkretnie co usunąć, a co i na co zmienić :)

napewno nie:
poldek --root /dest --mkdir -i FHS

do wywalenia:
rpm --root /dest --initdb

zamiast
# poldek --root /dest --mkdir -i \
lilo SysVinit rc-scripts poldek FHS geninitrd pico bash mc \
openssl dev pcre xfsprogs login shadow modutils --nodeps

poldek --install-dist=/dest lilo poldek geninitrd pico bash mc dev xfsprogs login shadow

BEZ --nodeps

> Niestety tylko ta wersja nadaje się do instalowania - przy oficjanej są
> problemy z nowymi indeksami poldka.

OK, w takim razie w weekend spróbuje coś wydać - będzie bez iptables
pewnie i częsciu modułów WIFI bo się nie budują z 2.6.14rc

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org]
[IRC:areq skype:arekpatyk  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP6067-RIPE]