Instalacja PLD i RescueCD

Marek Ciesielski ciesiel w pld-linux.org
Pią, 21 Paź 2005, 06:37:01 CEST

Arkadiusz Patyk wrote:

> Dokumentacja jest bardzo nieaktualna, połowa tego do wywalenia bo nie
> potrzene
> I koniecznie to --nodpes trzeba wywalić

Wszystko można poprawić w naszym SVN albo napisać na liste pld-doc
(ewentualnie bezpośrednio do mnie).
I jakby mozna było to konkretnie co usunąć, a co i na co zmienić :)

> to wersja "beta"

Niestety tylko ta wersja nadaje się do instalowania - przy oficjanej są
problemy z nowymi indeksami poldka.

pozdrawiam,
--
				Marek Ciesielski

  |\/ | |     ciesiel(at)pld-linux.org; PLD Team