nowe udev/hal w ac-test

Jakub Piotr Cłapa loc w toya.net.pl
Pią, 21 Paź 2005, 21:12:04 CEST

Fryderyk Dziarmagowski wrote:

> start_udev ustawia to sam przy starcie.

Ale najwyraźniej rc.scripts nadpisują, bo miałem w rc.scripts udevstart
(to jest oczywiście błędne) i taka wartość pracowała w systemie
(generując setki eventów wirtualnych dla każdego prawdziwego).
Btw. hal.hotplug obraża się na brak SEQNUM --- może można by to
wyfiltrować na poziomie udeva?

--
Regards,
Jakub Piotr Cłapa