nowe udev/hal w ac-test

Paweł Sakowski saq w pld-linux.org
Sob, 22 Paź 2005, 01:57:03 CEST

Am Freitag, den 21.10.2005, 20:30 +0200 schrieb Fryderyk Dziarmagowski:

> start_udev ustawia to sam przy starcie.

A jednak to było to. rc.sysinit w linii 138 odpala start_udev, a w 452
zapisuje w sysctlu z powrotem /sbin/hotplug. rc-scripts-0.4.0.20-4.

Prostym rozwiązaniem byłby symlink /sbin/hotplug -> udevsend, skoro udev
i tak obsoletuje klasycznego hotpluga. Odpada grzebanie w sysctl (i
potencjalne przepychanki ustawień j.w.). Chyba że da się jakoś z
pożytkiem używać udev i hotplug łącznie, ja się tam nie znam.

--
Paweł Sakowski <saq w pld-linux.org>
PLD Linux Distribution