nowy spec: openspace

Piotr Skwarna spider w linux.pl
Pon, 24 Paź 2005, 09:54:34 CEST

Piotr Wawrzyniak napisał(a):

>Podsyłam speca do nowego menadżera plików openspace. Robiłem go na podstawie
>gentoo.spec, więc zapewne są tam jakieś pomyłki. Release 0.1 ponieważ zdarza
>mu się segfaultować, oraz są pewne problemy podczas używania w kde (zamiast
>możliwości zamknięcia okna, tylko maksymalizacja).
>
>Proszę o wrzucenie do repo, o ile to możliwe i ewentualnie poprawienie błędów
>w specu.
>Pozdrawiam.
>

>Source0:	http://www.openspace.linux.pl/data/openspace-%{version}.tar.bz2

trzymamy sie konwencji: Source0:
http://domena.xxx/%{name}-%{version}.rozszezenie.

>%files -f %{name}.lang

nie potrzebne jesli nie uzywasz %find_lang

Ogolnie pamietaj po napisaniu speca sprawdzic go skryptem adapter (jest
w SPECS) (./adapter nazwa.spec)
oraz sprawdzic czy sie w ogole buduje (./builder nazwa.spec)

--
Pozdrawiam
Piotr Skwarna sekretarz w szluug.org | spider w linux.pl