nowy spec: openspace

Piotr Wawrzyniak wopozka w gazeta.pl
Śro, 26 Paź 2005, 18:32:22 CEST

Nie wiem co mnie zaćmiło że tak napisałem :)

> nie potrzebne jesli nie uzywasz %find_lang

Ok, zapamiętam :)

> Ogolnie pamietaj po napisaniu speca sprawdzic go skryptem adapter (jest
> w SPECS) (./adapter nazwa.spec)
> oraz sprawdzic czy sie w ogole buduje (./builder nazwa.spec)

Dobrze wiedzieć że istnieje takie narzędzie. A co do budowania to o dziwno u
mnie się zbudował, potem tylko przed wysłaniem zmieniłem Release z 1 na 0.1 i
teoretycznie nic więcej nie robiłem (ale pewnie nacisnąłem w vimie za dużo
razu undo :) i stąd te błędy.

A tak przy okazji, w załączniku uaktualnienie do nowszej wersji 0.1.1. Proszę
o dodanie.

PS. I przepraszam za te ortografy w opisie polskim, miałem zły dzień wtedy :D,
ale to nie jest żadne tłumaczenie.

--
Piotr Wawrzyniak
JabberID piti w jabber.uznam.net.pl