X11, fontpostinst i kolejność instalacji

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Wto, 25 Paź 2005, 16:09:43 CEST

On wtorek 25 października 2005 12:50, Jakub Bogusz wrote:
> Patrzyłeś w ogóle, co ta łata robi?

Ano. I wyczytałem w niej, że przywraca prereqi. Nazwa mi coś nie pasowała (no
bo czemu to się kill-prereq nazywa, jeśli prereqi przywraca), ale jakoś sobie
wmówiłem, że to nie ma znaczenia :)

> To jest backport dalszego usuwania obsługi PreReq z rpm-a 4.4.3
> - ponieważ początek usuwania (poprzez przedefiniowanie RPMSENSE_PREREQ
> na RPMSENSE_ANY) conieco zepsuł - tzn. powodował traktowanie zwykłych
> zależności tak, jak kiedyś były traktowane PreReq.

Dobra, czyli jak rozumiem od teraz mamy używać owych context marked deps,
które poza tym, że mają robić za zwykłe reqi, także robią za prereqi w
określonych sytuacjach?

(i że w przypadku reqów na uninstalla, to nadal nie działa jak trzeba)