hal i fstab-sync

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 27 Paź 2005, 20:38:24 CEST

Dnia 27-10-2005, czw o godzinie 19:49 +0200, Fryderyk Dziarmagowski
napisał(a):

> dbus nie działa? nawet nie chce Ci się sprawdzić...

Dbus działa prawidłowo (przynajmniej na to wygląda) - i systemowy i
sesja użytkownika. Obu używam.

> połowa? która? nie ładowane są tylko moduły pci (wyłączając usb).

U mnie moduły pci i usb to połowa - używalność systemu zależy w dużej
mierze od ładowania yenta_socket i usbmouse.

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>
PLD Linux