hal i fstab-sync

Fryderyk Dziarmagowski freetz w gmx.net
Czw, 27 Paź 2005, 20:58:50 CEST

--- "Patrys :: Patryk Zawadzki" <patrys w pld-linux.org> wrote:

> Dbus działa prawidłowo (przynajmniej na to wygląda) - i systemowy i
> sesja użytkownika. Obu używam.

zaraz. moment. od kiedy odpalanie fstab-sync z palca ma działać? i co
rozumiesz przez 'automatyczne zarządzanie urządzeniami'. coś kręcisz

> U mnie moduły pci i usb to połowa - używalność systemu zależy w dużej
> mierze od ładowania yenta_socket i usbmouse.

pisząc 'moduły pci' miałem na myśli oczywiście moduły urządzeń pci (za
brak precyzji przepraszam). tak więc yenta nie ma prawa być załdowana.
a usbmouse działa od kopa.

tak więc Twoje problemy wynikają raczej z błędnej konfiguracji a nie
ze słabości oprogramowania.

--
Fryderyk Dziarmagowski