Skąd brać updaty sec do PLD na maszyny produkcyjne?

Michal Kochanowicz michal w michal.waw.pl
Czw, 1 Wrz 2005, 11:22:16 CEST

On Wed, Aug 31, 2005 at 10:29:35PM +0200, Marcin Doliński wrote:
> Jest dokładnie tak jak pisze Adam. Czasu mam mało, ale czytam listy na
> bieżąco. Jeśli chodzi o FTP, arekm zaoferował swoją pomoc, więc w godzinach

Fajnie, mam nadzieję że coś z tego wyjdzie.

> Jeżeli chcesz wymagać czegokolwiek od PLD, wyślij skrót i zostań naszym

Wymagać? Raczej nie. To na co liczyłem to jasne postawienie sprawy czym
jest PLD, bo teraz niby jest jakiś FTP, jakieś katalogi na dystrybucję
ale od wielu miesięcy nic się w nich nie dzieje. Ja nie lubię
ściemniania, lubię jasne postawienie sprawy - i to zrobił djurban parę
postów niżej.

> P.S.
> Chciałbym się też dowiedzieć jak zrobić żeby i mi chodzenie po górach possało,
> bo chodzę dosyć często, ale possać mi nie chce.

Do tego momentu chciałem ci podziękować za sensowną odpowiedź, bo się
trochę obawiałem pyskówki, ale po P.S. mi przeszło ;-P

I chyba się starzeję bo mi się nie chce silić na złośliwą ripostę ;)
Powiem tak: lubisz góry, to spróbuj pojechać nad wodę, pobujaj się
żaglówką po morzu, zanurkuj i jeśli uznasz że nie masz zielonego pojęcia
co ludzie w tym widzą, wtedy poszukaj kogoś kto ci będzie wmawiał że to
jedyne słuszne zajęcie i jest de best (możesz się zgłosić do mnie ;) ).
Wtedy powinieneś zajarzyć.

--
--= Michal Kochanowicz =--==--==BOFH==--==--= michal w michal.waw.pl =--
--= finger me for PGP public key or visit http://michal.waw.pl/PGP =--