SPECS: esmtp.spec - missing br's

Czw, 1 Wrz 2005, 12:28:39 CEST

Piotr Skwarna wrote:

> Nie rozumiem jak mozesz nazwywac ignorantem osobne o ktorej praktycznie

Alez rozumie; wlasnie wyjasnil ci znaczenie tego slowa w uzytym kontekscie
;P

> nic nie wiesz, otoz sprawa wyglada nastepujaco, w chwili obecnej z
> powodow ktorych nie chce mi sie wymieniac poczte czytam tylko i
> wylacznie w pracy, tak subsktybuje pld-devel i jeszcze kilkanascie
> innych list, wiekszosc jesli nie dotycza mnie/tematu ktory mnie
> interesuje po prostu odznaczam jako przeczytane bez przegladania, nie
> twierdze jest to dobry sposob i zdaje sobie sprawe ze wiele rzeczy mi
> umyka, jak chociazby wspomnamy ww. list (o ktorym istniueniu
> dowiedzialem sie wczoraj via jabber), ale wracajac do sprawy speca, wiem

Moze przyda ci sie sugestia, zeby zrobic sobie prosty filtr, odfiltrowujacy
posty z twoim nickiem cvs-owym w tresci ?

> ze jestem szarym speco-klepaczem, tym nie mniej nie rozumiem jak "..req
> wchodzi z automatu..", ja pakiety buduje na jednej, dwoch maszynach, a
> pozniej ew. instaluje na innych, proba zainstalowania esmpt skonczyla
> sie mniej wiecej tak:
>
> sudo rpm -Uvh ~/rpmy/esmtp-0.5.1-0.3.i686.rpm
> błąd: Niespełnione zależności:
>         libesmtp jest wymagany przez esmtp-0.5.1-0.3.i686
>         libesmtp.so.5 jest wymagany przez esmtp-0.5.1-0.3.i686
>
> wiec chyba logiczne bylo ze dodalem requires libsmtp.

Trzy sprawy:
1. Niepotrzebnie dodales R:, czego sam powyzej dowiodles
2. O dodanym R: nie bylo wzmianki w commitlogu
3. Sa (byly?) problemy z komunikacja z toba

Mamy w PLD wyrobiony pewien styl pracy i po prostu trzeba sie do niego
dostosowac. Albo namowic innych, zeby cos tu zmienic...

  phone (48)(58) 347 14 61