SPECS: courier-imap.spec - rel 0.1; new scripts need testing; pldi...

Czw, 1 Wrz 2005, 18:31:21 CEST

On Thursday 01 of September 2005 18:01, Andrzej Augustynowicz wrote:

> Czemu ma służyć takie rozbicie skryptów startowych ?
Wygodzie.

> Utrudnianiu pracy administratora ?
Powiedz mi jak zastopować imapa ssl bez stopowania imapa zwykłego? Do tego te
hacki z POP3DSTART, a fuj! Od tego jest chkconfig usługa on/off.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/