SPECS: courier-imap.spec - rel 0.1; new scripts need testing; pldi...

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Czw, 1 Wrz 2005, 18:58:19 CEST

Arkadiusz Miskiewicz writes:

> Wygodzie.
Kwestia gustu

> Powiedz mi jak zastopować imapa ssl bez stopowania imapa zwykłego? Do tego te
> hacki z POP3DSTART, a fuj!
To prawda, że nie jest to zbyt ładne, można się zawsze zastanowić nad
ładniejszym rozwiązaniem

> Od tego jest chkconfig usługa on/off.
/usr/sbin/imapd-ssl stop
i ustawienie odpowiedniej opcji w pliku konfiguracyjnym
/etc/courier-imap/imapd-ssl -> IMAPDSSLSTART=NO
Od tego jest plik konfiguracyjny i taka opcja