STBR

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Sob, 3 Wrz 2005, 13:43:35 CEST

Dnia 02-09-2005, pią o godzinie 08:11 +0200, Arkadiusz Miskiewicz
napisał(a):
> Przecież nowy dbus nie jest jeszcze gotowy. Nie ma na amd64. Nie puszczać
> tego.

Można szczegóły prosić? W ready widzę już zbudowane paczki i zależności
od nowego dbus, który mi jest potrzebny. Release jest pełny, więc proszę
o dokładne info odnośnie kończenia tej paczki.

Czy problem jest u nas (dorobić coś w specu - mogę się tym zająć, jeśli
dostanę wjazd na jakiś AMD64), czy w samym dbusie i czekamy na autorów?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>