STBR

Sob, 3 Wrz 2005, 13:55:01 CEST

On Saturday 03 of September 2005 13:43, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Można szczegóły prosić? W ready widzę już zbudowane paczki i zależności
> od nowego dbus, który mi jest potrzebny. Release jest pełny, więc proszę
> o dokładne info odnośnie kończenia tej paczki.
W ready nie ma paczki dbusowej dla amd64 przecież. Nie buduje się po prostu
przez mono, które to najpierw trzeba zwalczyć (dość opornie to idzie; po
drodze bug w rpmie, a dokładniej zły libmagic itp).

> Czy problem jest u nas (dorobić coś w specu - mogę się tym zająć, jeśli
> dostanę wjazd na jakiś AMD64), czy w samym dbusie i czekamy na autorów?
W mono :) Zerknij na buildlogi.

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/