php i własne pcre

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Sob, 3 Wrz 2005, 17:32:24 CEST

On Sat, Sep 03, 2005 at 04:31:15PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> [...]

Zdaje się, że coś było (daaawno temu), ale już nie pamiętam.
Teraz mogę znaleźć tylko commit loga z rev. 1.26.
Może było na listach.

> Inny przypadek - rpm i wewnętrzne file?
>
> # - consider using system libmagic not internal libfmagic
> #   (but internal has different method of passing output)

Hm, z tego co widzę - już nieaktualne.
Jak to dopisywałem, to libmagic wypisywało komunikaty w sposób nie
bardzo nadający się do przechwycenia przez rpm-a.
Teraz kod file w rpm-ie wydaje się różnić od oryginalnego tylko
dodatkowymi znacznikami w komentarzach.

> rpm segfaultuje na rzeczach mono-related (testcase w test/mono-fail) właśnie
> ze względu na libmagic...

W buildlogach mono nie widzę SEGV, tylko jakieś dziwne "No files produced"...

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/