php i własne pcre

Sob, 3 Wrz 2005, 18:03:37 CEST

On Saturday 03 of September 2005 17:32, Jakub Bogusz wrote:

> Zdaje się, że coś było (daaawno temu), ale już nie pamiętam.
> Teraz mogę znaleźć tylko commit loga z rev. 1.26.
> Może było na listach.
Przełączyłem na systemowe - wyjdzie w praniu (niesestety w przypadku php 5.1
jest segfault gdy ma się ładowane pcre.so).

> Hm, z tego co widzę - już nieaktualne.
> Jak to dopisywałem, to libmagic wypisywało komunikaty w sposób nie
> bardzo nadający się do przechwycenia przez rpm-a.
> Teraz kod file w rpm-ie wydaje się różnić od oryginalnego tylko
> dodatkowymi znacznikami w komentarzach.
Nie za bardzo -
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/rozne/file-rpm-internal-changes.patch

Z systemowym build kończy się:
Compressing documentation
in /home/users/arekm/tmp/alien-8.56-root-arekm/usr/share/doc/alien-8.56...
./README ./TODO
Documentation compressed.
+ exit 0
getOutputFrom(): Przerwany potok

by było fajniej to jak proces budowania stracuje to już nie ma tego problemu
(ale znów nie włącza do wynikowego rpma plików)

> W buildlogach mono nie widzę SEGV, tylko jakieś dziwne "No files
> produced"...
./builder -g alien.spec; potem moduł test/mono-fail, dllke do SOURCES, speca
zamiast alien.spec; rpmbuild -bb i zobaczysz segv (mając nowe libmagic).

--
Arkadiusz Miśkiewicz                    PLD/Linux Team
http://www.t17.ds.pwr.wroc.pl/~misiek/  http://ftp.pld-linux.org/