Fw: Out of Office AutoReply: SPECS: esmtp.spec - missing br's

Zbyniu Krzystolik zbyniu w geocarbon.pl
Sob, 3 Wrz 2005, 18:47:36 CEST

Mniej wiecej Sat, Sep 03, 2005 at 03:11:32PM +0200, zainteresowany l00natyk rzekl:

> Begin forwarded message:
>
> Date: Sat, 3 Sep 2005 11:41:18 +0200
> From: "Kozaczko, Maciej" <Maciej.Kozaczko w vw-poznan.pl>
> To: l00natyk <majkl w op.pl>
> Subject: Out of Office AutoReply: SPECS: esmtp.spec - missing br's
>

> Nie ma mnie w pracy.
>
> Zastepuje mnie: mailto:Batlomiej.Weres w vw-poznan.pl.
>
> Problemy prosze zglaszac na:
> mailto:VWP_PF3_Hotline_PC w vw-poznan.pl
> lub telefonicznie,Tel.: +48 61 8761 795
>
> tez jestem za

nieee, po prostu trzeba ręcznie zapisać na listy
Batlomiej.Weres w vw-poznan.pl oraz
VWP_PF3_Hotline_PC w vw-poznan.pl

W końcu jak zastępuje, to zastępuje. No i problemy też z tym mamy, zatem
i na ten drugi adres niech idzie. Na tej liście pojawiają się różne
problemy, może akurat ten hotline potrafi pomóc. 8->

Zbyniu
--
%% Absolutely nothing we trust %%