Fw: Out of Office AutoReply: SPECS: esmtp.spec - missing br's

Enleth enleth w enleth.com
Sob, 3 Wrz 2005, 19:41:06 CEST

Dnia sobota 03 września 2005 19:01, Patrys :: Patryk Zawadzki napisał:
> Nie zrozumiałeś, ja dostałem ten pieprzony autoresponder kilka razy i
> już pisałem parę razy nawet do nich. W końcu napisałem i do postmastera
> w ich domenie - zero reakcji. Wczoraj zrezygnowany przesłałem kolejnego
> maila na (podany jako zastępujący) Bartlomiej.Weres w ... i... dostałem
> autoresponder, że pana Bartłomieja Weresa zastępuje nie kto inny jak sam
> pan Maciej Kozaczko (którego zastępuje Bartłomiej Weres). Mamy więc
> zapętlone zależności, autoresponder-kozaczko.spec do poprawki.

Proponuję na Maciej.Kozaczko w vw-poznan.pl wysłać maila z From i Reply-To
ustawionym na Batlomiej.Weres w vw-poznan.pl...

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}